UA naar GA4 migratie

Tijdelijk: voor €1

Je wilt Univeral Analytics upgraden naar GA4. Maar wel correct en volgens de hoogste standaarden. Plan je migratie in voor maar één Euro.

Of bel ons direct: 010 - 3220213

Universal Analytics verwerkt geen data meer over
--
Dagen
--
Uren
--
Minuten
--
Seconden

met 5 specialisten lossen we SEA en tracking problemen op

Het hele jaar bereikbaar,
remote en op locatie

Gestructureerd en rendabel laten we jouw onderneming groeien

Hoe kan dat, een GA4 migratie voor één Euro?

De migratie ansich is niet veel werk, zoals anderen wellicht wel beweren. Oké, het is meer werk dan de waarde van één Euro, maar dat is onze marketing.

Wij willen groeien, en Nederland laten zien dat het anders en beter kan. Dit is de perfecte kans om je analytics op de nieuwste technologie te zetten en een nauwkeuriger beeld van je klanten te krijgen.

Waarom dus alleen één Euro? Omdat we verdienen aan het herstructureren van Tag Manager-accounts. Indien Tag Manager helemaal goed staat ingericht dan factureren we je één Euro (excl. btw).

Met GA4 krijg je toegang tot meer inzichten en geavanceerde analysemogelijkheden, waardoor je beter begrijpt hoe je klanten je website gebruiken en waar je kunt verbeteren. Bovendien is GA4 volledig integreerbaar met andere Google-producten, zodat je nog efficiënter kunt werken.

Wees niet langer tevreden met beperkte inzichten en neem deze unieke kans om je analytics naar een hoger niveau te tillen. Migratie naar GA4 voor slechts één euro, is een aanbod dat je niet kan missen.

Welke GA4 settings zetten we voor je op?

Naast het ophalen van web_events stellen we in GA4 onder andere de volgende settings voor je in.

  1. ‘Property’-instellingen
  2. Search queries in-site definiëren
  3. Intern verkeer definiëren
  4. Lijst met ongewenste verwijzingen
  5. Tijdsinstellingen voor sessie en engagement
  6. Meting over meerdere hoofddomeinen
  7. Gegevens verzamelingen
  8. Bewaren van gegevens
  9. Koppelen aan Google tooling (ads, search console)
  10. Bepaling conversie doelen


Na oplevering van de migratie ontvang je tevens een overzichtsrapport. Indien je naderhand meer informatie of training nodig hebt, dan helpen we je graag. Dit valt niet onder de één Euro regeling.

Wat maakt GA4 anders?

GA4 maakt gebruik van een event-gedreven datamodel, terwijl binnen UA sessies gekoppeld zijn aan gegevens van gebruikers. Daarmee is GA4 een verbetering op privacy waarborging. Ook worden IP-adressen automatisch geanonimiseerd.

  • Met machine learning maakt het gebruik van algoritmen voor analyse van gebruikersgedrag.
  • GA4 biedt een compleet beeld van interacties van een gebruiker over verschillende apparaten en platforms.
  • Het biedt een data-gestuurde aanpak voor marketing en helpt bij data-gestuurde beslissingen maken.


Migratie naar GA4 voor slechts één euro, is een aanbod dat je eigenlijk niet kan missen.

Of bel ons direct: 010 - 3220213

De meest gestelde vragen

Waarom floboost kiezen als digital marketing verlengstuk?

Bij floboost werken enkel senior marketeers. Marketeers die een eigen bedrijf hebben, of hebben gehad. Elk met hun eigen specialisme. Waar we echt goed in zijn en waar we energie van krijgen. Samen combineren we deze specialismen, dat is de kracht van floboost.

Bekijk ons team op de teampagina

Wat levert werken met floboost op?

In het begin van elk traject hebben we 3 of 5 sessies. Daarin kijken we naar de hele customer journey en berekenen we altijd de CLV (customer lifetime value) + de totale kosten van de 'digitale marketing'. Zodoende kunnen we bepalen wat een lead of sale mag kosten. Dit noemen we de CAC (customer acquisition costs). Hierbij nemen we niet alleen het marketing budget, maar ook ons tarief in mee. Daarop bepalen we de CPL (cost per lead) of ROAS (return on ad spend) doelstelling. Zo groei je altijd rendabel.

Welke diensten levert floboost?

Bij floboost werken performance specialisten. Wij zetten elk mogelijk kanaal in wat kan bijdragen aan het resultaat. De ene specialist is beter in Google Ads en de andere meer in strategie. Samen kunnen we het beste aanbieden.

- campagne strategie (3-5 interactieve sessies, CAC, CLV en ROAS berekening)
- tracking (GA4, server-side en offline conversion tracking)
- Google Ads (SEA) voor webshops en lead generatie 
- organische vindbaarheid (SEO) in Google en Bing
- social advertising (LinkedIn, Meta, Pinterest)
- e-mail (Shopify, Mailerlite, Mailchimp, ActiveCampain)
- website en app activatie (CRO, growth marketing)
- automatisering (Zapier, Google Ads API en Merchant Center verrijking)

Wat doet floboost niet (zelf)?

"schoenmaker blijf bij je leest".

Wij maken zelf geen content, maar weten wel precies hoe het eruit moet komen te zien. Daarom werken we nauw samen met betrouwbare partners die gespecialisseerd zijn in:

- web / app design (UI / UX)
- foto- en videografie
- editten van content
- grafisch vormgeving
- creatief copywriting

Zijn er referenties?

Jazeker. Stuur ons een bericht en wij koppelen je aan de juiste klant, onze klanten staan jou graag telefonisch te woord.

Waar is het tarief op gebaseerd?

Onze prijs is marktconform voor een digitaal marketing agency. De USP van floboost is dat er geen junioren werken aan jullie campagnes, strategie en activatie trajecten. Hierdoor weten onze klanten dat het goed zit en kunnen we samen, en met vertrouwen bouwen aan de toekomst. 

Bekijk hier onze tarieven.

Jouw resultaat verbeteren, met onze strategie?

Nog niet overtuigd?

Laten we wat dieper ingaan op wat we ook altijd doen voor onze klanten. En hoe we werken.

Afhankelijk van de aantal uren dat nodig is om de campagnes te draaien hebben we 1 of 2 meetings per maand.

In de meetings bespreken we onder andere de KPIsactiepunten en resultaten.

Er verandert ontzettend veel en wij zorgen ervoor dat je voldoet aan de wet- en regelgeving. Daarnaast gebruiken we server-side Google Tag Manager containers om data first-party te maken. Dit helpt bovendien om meer conversies in Google en Meta ads te meten.

Door website verkeer en gebruik te analyseren zijn we in staat pijnpunten te achterhalen. Deze obstakels, waarom bezoekers niet converteren, valideren we in experimenten. Hiermee vergroten we de conversie van bezoek naar klant. Dit zorgt voor meer conversiedata richting Google Ads wat het algoritme ten goede komt.

We kijken altijd verder dan Google Ads en onderzoeken meerdere kanalen. Wanneer we deze kanalen inzetten zorgen we dat de boodschap consistent is en dat we middels een losstaand attributie model de waarde correct kunnen attribueren.

dit is wat je kunt verwachten

Lees deze korte reviews of de uitgebreidere klantcases. En krijg een idee hoe tevreden klanten van floboost zijn.

“Floris is een zeer kundig persoon die naast de kennis van online marketing ook mee denkt over de strategie. Dit is juist zo waardevol omdat je als organisatie naast het technisch inrichten ook moet weten wanneer je welke keuzes maakt.”

Bart Nijssen (founder/owner)

Rentmagic

“Bijzonder prettig om samen te werken met floboost. Elke organisatie heeft andere struikelpunten en kansen, dus er bestaat niet één gouden formule. Samen ga je aan de slag met experimenten om te achterhalen wat wel en niet werkt voor jouw organisatie. Heb je geen tijd om hieraan mee te werken? Dan kan je het testen ook volledig overlaten aan floboost.”

Dorien Schuijt (content marketeer)

A/BZ

“In onze niche markt is het online vergaren van leads een specialisme en heb je een heldere strategie nodig. Floboost heeft Openr geholpen om naast de ads en landingpages de gehele website te optimaliseren. Dit heeft ervoor gezorgd dat Openr in korte tijd z'n leads gewoon via de website binnenkreeg in plaats van cold-calling. Een enorme stap.”

Tom Kerckhaert (product owner)

Openr

ook jouw website kan een conversie machine worden

De marketing funnel helemaal vorm geven is een eerste stap. Het continue testen van alle onderdelen uit de funnel maakt van een normale strategie een groei strategie.

experimental testing

data gedreven marketing

tools voor automation

Ready to START?

Veel of weinig data? Wij migreren voor één Euro.

Neem contact met ons op via marketing@floboost.nl of plan direct je migratie in.

marketing nieuws waar je niet zonder kan

Jouw naam*
Please fill all the required fields!
Please accept terms and conditions to proceed

floboost industries

BTW ~ NL001146199B38
KVK ~ 63676567

Bierstraat 123C
3011XA Rotterdam

E ~ marketing@floboost.nl
T ~ 010 322 02 13

Plan jouw kennismaking

Floris de Schrijver

Performance team lead


Naam
Telefoonnummer
Please fill all the required fields!
Please accept terms and conditions to proceed

Na het versturen van je gegevens nemen wij contact met je op.

Je intake start hier.

Floris de Schrijver

Account (& marketing) manager


Naam
Telefoonnummer
Please fill all the required fields!
Please accept terms and conditions to proceed

Plan jouw kennismaking

Floris de Schrijver

Performance team lead


Naam
Telefoonnummer
Please fill all the required fields!
Please accept terms and conditions to proceed

Na het versturen van je gegevens nemen wij contact met je op.

Plan jouw kennismaking

Floris de Schrijver

Performance team lead


Naam
Telefoonnummer
Please fill all the required fields!
Please accept terms and conditions to proceed

Na het versturen van je gegevens nemen wij contact met je op.

inplannen doen we zo

Prestatie gericht tarief

Voor websites vanaf €1.000,- marketing budget per maand.


Maandelijks marketingbudget*
+ €1000 + €10000 + €1500
Omzet doelstelling*
Webshop URL*
Please fill all the required fields!
Please accept terms and conditions to proceed

Plan GA4 migratie in voor één Euro


Voornaam*
Website (gebruik een komma voor meerdere)*
Please fill all the required fields!
Please accept terms and conditions to proceed

Veilige SSL verbinding

Please wait