Houd overzicht en grip op KPIs

Gestructureerd aan de slag met je eigen KPI framework. Zo vergroot je de marketing efficientie.

✅ geen creditcard nodig, het KPI framework is gratis

✅ voor elke organisatie, wij helpen met KPIs bepalen

waarom zou je KPIs opstellen en bijhouden?

Met kritieke prestatie-indicatoren kun je de prestaties van je organisatie, je teams en de afzonderlijke medewerkers meten. Ze maken de voortgang meetbaar en concreet. Zo kun je zien waar je het goed doet en waar nog werk te doen valt. 

Door aan doelstellingen indicatoren te koppelen, kan je perfect meten of ze daadwerkelijk worden behaald.

Zo houdt je voortdurend de vinger aan de pols en komt de bedrijfs strategie effectief in de praktijk tot uiting.

Aan het begin van het jaar maak je binnen het managementcomité een evaluatie van het voorbije jaar. Op die manier kan je de strategische doelstelling voor de toekomst bepalen. De KPI’s zijn de ideale leidraad om die denkoefening concreet te maken. Dankzij harde cijfers beschik je over een houvast en kunndn targets bepaald worden voor de komende maanden.

KPIs stel je op met doel om de gestelde doelen te behalen. Zodra je diverse experimenten hebt opgesteld met behulp van het framework optimaliseer je gelijk de marketing funnel.

De groei van het marktaandeel staat dan ook steevast bovenaan de agenda van het managementcomité. KPI’s bied inzicht in het aantal nieuwe en verloren klanten, het aantal verkopen en de waarde ervan.

Zo slaag je erin om de prestaties van het bedrijf in z’n geheel te bekijken en kan je je strategisch ten opzichte van uw concurrenten positioneren.

Door aan doelstellingen indicatoren te koppelen, kan je perfect meten of ze daadwerkelijk worden behaald.

Zo houdt je voortdurend de vinger aan de pols en komt de bedrijfs strategie effectief in de praktijk tot uiting.

Aan het begin van het jaar maak je binnen het managementcomité een evaluatie van het voorbije jaar. Op die manier kan je de strategische doelstelling voor de toekomst bepalen. De KPI’s zijn de ideale leidraad om die denkoefening concreet te maken. Dankzij harde cijfers beschik je over een houvast en kunndn targets bepaald worden voor de komende maanden.

KPIs stel je op met doel om de gestelde doelen te behalen. Zodra je diverse experimenten hebt opgesteld met behulp van het framework optimaliseer je gelijk de marketing funnel.

De groei van het marktaandeel staat dan ook steevast bovenaan de agenda van het managementcomité. KPI’s bied inzicht in het aantal nieuwe en verloren klanten, het aantal verkopen en de waarde ervan.

Zo slaag je erin om de prestaties van het bedrijf in z’n geheel te bekijken en kan je je strategisch ten opzichte van uw concurrenten positioneren.

koppel KPIs aan zakelijke doelen

Het framework begint met het toevoegen van het bedrijfsdoel en de verschillende zakelijke doelstellingen. Daarna koppel je eenvoudig KPIs. Zo houd je overzicht.

experimenten & lopende campagnes 

"Door de marketingfunnel te combineren met je KPIs maak je van dit framework een hands-on marketing tool."

experimenteer en behaal je doelstellingen

maak data gedreven beslissingen

wij helpen met marketing campagnes

ALTIJD PERSOONLIJKE HULP

nog geen KPIs of hulp nodig met het bepalen?

Wij helpen meerdere bedrijven per week hun KPIs bepalen (en halen). 

marketing nieuws waar je niet zonder kan

Jouw naam*
Please fill all the required fields!
Please accept terms and conditions to proceed

floboost industries

BTW ~ NL001146199B38
KVK ~ 63676567

Bierstraat 123C
3011XA Rotterdam

E ~ marketing@floboost.nl
T ~ 010 322 02 13

jouw groei begint hier

Floris de Schrijver

founder en growth marketeer


Naam
Telefoonnummer
Please fill all the required fields!
Please accept terms and conditions to proceed

Je intake start hier.

Floris de Schrijver

Account (& marketing) manager


Naam
Telefoonnummer
Please fill all the required fields!
Please accept terms and conditions to proceed

Je intake start hier.

Floris de Schrijver

Account (& marketing) manager


Naam
Telefoonnummer
Please fill all the required fields!
Please accept terms and conditions to proceed
Please wait